bakgrund

måndag 4 november 2013

Oj, oj, oj....

Nu är det verkligen dags att skaka liv i bloggen.... Jag har haft problem med bihålorna hela hösten ända tills för någon vecka sedan, så orken har verkligen inte funnits :( Nu mår jag äntligen bra och skaparglädjen börjar komma tillbaka igen! I lördags kickstartade jag ordentligt med att gå på 2 mässor!!!! På förmiddagen var det symässa och på eftermiddagen åkte jag vidare på scrapmässa. Nu har jag massor av inspiration och nytt material, nu är det är bara tiden som saknas......

Jag har ju inte varit helt sysslolös sedan sist, utan har som vanligt några (hm...) projekt på gång......
En stickad halsduk, en virkad sjal, en virkad barbapafamilj och en virkad matta... Jag tänkte också sätta igång med att tova tofflor... sedan har vi ju pappersprojekten......he, he 

Här kommer ett kort som jag gjorde förra veckan till svärfar som fyllde 70 år. Elvsborgsfantast som han är gjorde jag givetvis kortet i svart och gult.

Hoppas att ni får en kreativ vecka! 
Just det, jag skulle ju sy en nessesär denna veckan också..... På fredag drar jag till huvudstaden över helgen.
Kram ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar